##skip_main ##skip_menu ##skip_search

Klantbeoordelingen

5

10× beoordeeld

  • 10×

Als u een product wilt beoordelen, log dan in op uw account. Daarna kunt u uw review schrijven.

Beoordeling toevoegen

Door een beoordeling te plaatsen gaat u akkoord met de publicatieregels. Na verificatie wordt uw review direct geplaatst.

Július Bakša

Geverifieerde klant, van balistas.sk 08.05.2025

Machinale vertaling uit een andere taal

  • Zeer precies gemaakte, nauwkeurige imitatie van een echt wapen. Gemaakt van hoogwaardige materialen.
  • Het laadsysteem is nogal lastig, je moet goed opletten dat tijdens het laden van de projectielen het vergrendelmechanisme van de magazijnveer niet losschiet.

Was deze beoordeling nuttig? Nee (0)

Richard

Geregistreerde gebruiker, van balistas.cz 15.09.2023

Machinale vertaling uit een andere taal

Deze RAM heb je ouders besteld voor hun huis diep in het bos, waar vaak wilde honden, wolven enz. rondom het huis ronddolen, en ze wilden dat niet met een geweer oplossen. Na de eerste tests moet ik zeggen dat het RAM-wapenconcept me erg heeft verrast. Ik verwachtte gewoon een sterkere balletjesgun, maar dit heeft echt power. Gezien de korte loop en het niet helemaal perfecte ronde projectiel had ik ook geen grote nauwkeurigheid verwacht. Maar op 15 meter kun je zonder problemen een doel van 20×15 cm raken. Ik denk dat het ook ruim voldoende is om een twijfelachtig type af te schrikken. Voor het bij je dragen en eventuele zelfverdediging raad ik wel echt aan om er een snel-laad magazijn bij te kopen, ook al is dat best duur. Wat ik bij het pistool een beetje mis, is een klassieke veiligheidsver­grendeling. Na het leegschieten van het magazijn blijft de slede in de achterste stand vast staan.

  • Het heeft kracht
  • Nauwkeurigheid
  • ligt goed in de hand
  • dure, snel verwisselbare magazijn

Was deze beoordeling nuttig? Nee (0)

David Prekop

Geregistreerde gebruiker, van balistas.cz 28.11.2022

Machinale vertaling uit een andere taal

Ram wapens zijn fantastisch gemaakt en ik wil ze allemaal hebben! :D

  • Uitstekend afgewerkt wapen
  • Heel nauwkeurig
  • Het klepje op het handvat stoort hem een beetje, als ik het vasthoud voel je wat speling… maar het is te doen.

Was deze beoordeling nuttig? Nee (0)

Martin

Geverifieerde klant, van zbrane-vzduchovky.cz 07.08.2022

Machinale vertaling uit een andere taal

ik ben blij met het wapen..
Misschien alleen een kleine opmerking:
Bij de aanbieding „wat nog extra kopen“ zou het goed zijn om beide types reserve magazijnen aan te bieden. Het heeft even geduurd voordat ik me daar doorheen had geworsteld en ontdekt had dat ik kan kiezen.

  • eenvoudige bediening, ligt prettig in de hand
  • bij een volle CO₂-patroon gaat de trekker behoorlijk stroef

Was deze beoordeling nuttig? Nee (0)

Aleš

Geverifieerde klant, van balistas.cz 20.04.2022

Machinale vertaling uit een andere taal

Over het algemeen ben ik tevreden.

  • Als verdedigingswapen vind ik RAM ook geschikt om te dragen. Het aantal van 8 schoten is genoeg en de afwerking, het gewicht en het gevoel zijn goed. Op 5–7 m is hij nauwkeurig. Richten gaat makkelijk. Voor paraatheid heb ik een inslagmagazijn genomen, omdat je het wapen niet permanent onder druk kunt laten staan. Het laden met een CO₂-patroon en balletjes kost best veel tijd, wat voor zelfverdediging weinig zin heeft.
  • De slede beweegt bij het schot naar achteren en nadat de kogeltjes zijn verschoten, blijft hij achter, net als bij een echt vuurwapen.
  • Het is een vrij grote investering, vooral als je er ook nog een naražecí zásobník bij koopt. Het aandraaien van het CO₂-patroon en het eigenlijke aanprikken moet je even uitproberen; toen ik het afstelknopje niet strak genoeg had aangedraaid, lukte het me niet om het patroon aan te prikken. Het losdraaien van het knopje bij het verwisselen is een beetje lastig en je breekt er bijna je nagels op.
  • De trekker gaat best zwaar en is van plastic. Sommige details van het wapen zijn alleen erin gegraveerd, maar de blik in de loop met een diameter van 8 mm is overtuigend.
  • Zoals bij elk CO2-wapen daalt de druk in het patroon bij temperaturen onder de 10 graden, dus in de winter een wapen koud bewaren heeft geen nut.

Was deze beoordeling nuttig? Nee (0)

Naar product gaan RAM pistool Umarex T4E Smith & Wesson M&P9C M2.0 .43 5J

Laatst bekeken producten

Wij zijn specialisten in vrij verkrijgbare wapens

+420 555 333 194 MA–VR, 8:00–16:00 Stel een vraag

Mis geen enkel nieuwtje of actie – meld u aan voor de nieuwsbrief

Door u aan te melden gaat u akkoord met de verwerking van persoonsgegevens.